Ahad, 25 Oktober 2015

Minyak Herba Asma Mujarab


Anda menghidap masalah Asma? Kini penawar semulajadi untuk penyakit ini telah ditemui. Produk ini telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Diperbuat 100% dari bahan semulajadi seperti Minyak Zaitun, Minyak Kelapa Dara, Habatussauda dan herba terpilih. Kosnya tinggi sedikit, tidak seperti minyak biasa. Hanya perlu disapu sekerap yang boleh sehingga sembuh.Berikut adalah beberapa testimoni pengguna.



Cari Barangan Bayi Yang Bombastik di Sini





~TESTIMONI 1~

Saya ingin kongsikan cerita semasa anak saya berumur 2 tahun mengalami batuk dan lelah yang kuat sehingga terpaksa sedut dengan mesin Nebulizer seminggu sekali di hospital.
Doktor membuat rawatan sedut lendir, nebulizer, ubat-ubatan dan lain-lain. Selepas itu, kesihatannya alhamdulillah sihat. Namun, bila umurnya 3 tahun lebih, anak saya diserang batuk dan seterusnya muntah beberapa kali. Bila di bawa ke klinik, doktor beritahu ianya lendir dan batuk biasa.
Doktor terus-menerus memberikan nebulizer kerana katanya bahaya bila semput. Oksigen boleh terhenti ke otak. Dari saat itu baru saya sedar yang anak saya ada semput.
Kebetulan pada hari saya bawa anak saya untuk sedut di hospital, ada seorang nurse simpati sangat melihat anak saya. Dia pun ceritakan pengalaman anak dia pun pernah mengalami situasi yang sama.
Dia suruh saya cuba ubat kampung. Dia hadiahkan pada saya satu botol minyak kampung tradisional, mana tahu minyak ini sesuai dengan anak awak, katanya. Sebab sebelum ini anak dia pun pakai minyak ini. Alhamdulillah dah tak semput lagi.
Tanpa fikir panjang sebab terlalu risau dengan kesihatan anak saya. Saya ambil dan ucapkan ribuan terima kasih kepada Nurse itu.
Dipendekkan cerita dalam masa seminggu secara istiqamah saya pakai pada anak saya, setiap kali lepas mandi. Pakai di dada, leher, tengkok, belakang dan tapak kaki. Alhamdulillah lelah anak saya semakin berkurang.
Dari seminggu sekali anak saya datang lelah, kini beransur ke sebulan sekali dan kini Alhamdulillah sudah semakin pulih sepenuhnya, dan tak perlu lagi ke hospital untuk sedut gas dengan mesin Nebulizer. Syukur sangat-sangat kepada Allah kerana minyak ini sesuai dengan anak saya.
Jika anak-anak kita batuk, sapu saja minyak akar kayu ini di atas tengkuk. Insya Allah baik… Semuanya dengan izin Allah samada minyak ini sesuai atau tidak dengan anak-anak kita.
Alhamdulillah anak saya sudah baik sepenuhnya dari batuk dan lelah (asma) yang teruk. Yang penting kita sebagai ibu bapa jangan putus berusaha berdoa dan ikhtiar untuk pastikan anak-anak kita sihat sejahtera.

Masa anak pertama saya kena lelah dulu memang tak sanggup nak tengok, muntah-muntah hinggakan terpaksa letak mangkuk di tempat tidurnya.
Apa-pun saya nak ucapkan jutaan terima kasih Nurse itu sebab kenalkan saya minyak tradisional ini. Sekarang minyak ini wajib ada dalam rumah saya. paling tidak pun 10 botol utk semua anak-anak. Kerana minyak ini sesuai untuk bayi baru lahir hingga ke peringkat dewasa.
P/S: Minyak Akar Kayu Lelah Atau Asma Ini Dijamin Halal Dan Selamat. Kerana Ianya berasaskan bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan dari KKM

~TESTIMONI 2~



~TESTIMONI 3~



Produk ini juga sesuai untuk batuk, selsema, luka dan gatal kulit. Mesti dimiliki oleh setiap keluarga. Cubalah sebotol dan rasailah perbezaannya.



“Tiap-tiap penyakit itu (ada) ubatnya. Apabila menepati ubat terhadap penyakit tersebut, maka sembuhlah dengan izin Allah”



(Riwayat Muslim dan Ahmad)



Penawar Asma Mujarab - Minyak Herba Asmak-

-Harga sebotol RM39







Jika berminat untuk dapatkan minyak ini boleh pm atau whatsapp saya @ 0125586734 (RAFHAN) sekarang.

Atau anda boleh klik Link di bawah untuk respon pantas











Tiada ulasan:

Catat Ulasan