Khamis, 20 Oktober 2016

Khasiat Minyak Herba Asmak



minyak herba asmak, minyak herba asma mujarab, minyak herba asma mustajab




Minyak Herba Asmak atau dahulu dikenali sebagai minyak herba asma mujarab adalah produk original berkualiti tinggi keluaran Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab. Produk ini pernah menjadi viral di media sosial kerana khasiat & kesannya yang amat menakjubkan terhadap pesakit Asma, Batuk, Lelah & Selsema. Semua ini  adalah dengan izin Allah S.W.T.


Kegunaan Utama Minyak Herba Asmak (MHAM)
Membantu merawat & melegakan asma, semput, lelah, batuk, kahak & Selsema dengan cepat

Kegunaan Lain Minyak Herba Asmak (MHAM)
Membantu menghilangkan sakit kepala, resdung, sembelit, sakit gigi, dan melancarkan peredaran darah. Selain itu boleh digunakan untuk luka, gatal, terkena api, lenguh dan bengkak. Dengan Izin Allah S.W.T, ada pesakit strok yang sembuh selepas menggunakan minyak ini.


Isi Kandungan
Isi kandungan Minyak Herba Asmak adalah 30ml. Minyak ini terdiri dari Habbatussauda, minyak kelapa dara, gamat & herba terpilih. 


Minyak asma ini terbukti mujarab dengan izin Allah S.W.T. dan mempunyai ribuan testimoni dari seluruh negara. Sesuai digunakan untuk semua peringkat umur dari bayi kecil sehinggalah ke orang dewasa.


Hubungi saya sekarang untuk membeli.


Sms/Wassap: 012-558-6734
PENGEDAR DIPERLUKAN SELURUH MALAYSIA!

KLIK LINK ni 👇👇 untuk dapatkan MINYAK HERBA ASMAK dari kami 😍😍




atau Pm/Call:

012-558-6734

012-558-6734

012-558-6734



1 ulasan:

  1. Minyak Herba Asmak sangat bagus untuk menyelesaikan masalah batuk, selsema dan asma. Sekarang minyak asmak dah ada kelulusan KKM. Sangat selamat digunakan untuk bayi dan orang dewasa.

    BalasPadam